Osnovne vrednote naše blagovne znamke
V središču vseh naših dejavnosti so temeljne vrednote naše blagovne znamke SULO.
Trajnostni razvoj
Zaprte okoljske rešitve so ključnega pomena za odgovorno ravnanje z okoljem. Naša vizija je zmanjšati uporabo fosilnih goriv na minimum. Da bi to dosegli, se dosledno zanašamo na inovativne proizvodne procese, učinkovito geometrijo izdelkov in materiale, ki jih je mogoče reciklirati. Uspeh SULO-jevega trajnostnega procesa Circular Eco se odraža v potrditvah, kot sta znak za okolje Blue Angel v Nemčiji in certifikat AFAQ za zgledno krožno gospodarstvo v Franciji.
Družbena odgovornost
Človeški kapital Skupine je naše najdragocenejše bogastvo. Vsak zaposleni ima svoj delež strokovnega znanja, spretnosti in energije, ki zagotavlja odgovore na zahteve in potrebe naših strank. Skupina SULO je še posebej zavezana ciljem trajnostnega razvoja Združenih narodov: Dostojno delo in gospodarska rast, enakost spolov ter dobro zdravje in dobro počutje.